1 de jul. 2012

ALBERGÍNIA PRIMER INTENT

- la primera albergínia -
Ja dic jo que no es pot anar a un centre de jardineria a buscar terra i tornar amb les mans buides! A mi..., és que passo per la secció d'hortalisses i no em puc resistir. Ahir me la vaig jugar amb el primer intent d'albergínia. No ho he provat mai i no tinc ni idea de com cuidar-les, però per això estan els llibres i internet! I... una aventura és una aventura!

Així doncs, he comprat dues plantes d'albergínia de la varietat Mini Ronda. És l'albergínia lila de tota la vida però de mida petita (uns 8-10cm el fruit com a màxim), un bon invent per cultivar en un test al balcó.

L'albergínia, llegeixo, que és una de les solanàcies que necessita més calor i més sol, però també de les més resistents a les plagues. Jo tinc unes 8 hores de sol al balcó, o sigui que vaig tranquil·la. També diuen que necessita molt espai, perquè les arrels són molt expansives. Els test on les he posat no és gegant, però crec que hi caben de sobres (espero) i és per aquest motiu que no hi he plantat res més.

A partir d'aquí regar-la, protegir-la de les plagues i a esperar els fruit! Ja us explicaré com va!


1 comentari:

  1. Hola! Somos "Huerto Solidario" y nos gustaría saber si estás interesado en compartir links e información entre nuestros perfiles. Nuestro facebook es: HUERTO SOLIDARIO .
    Muchas Gracias!

    ResponElimina